søndag den 12. september 2010

Lambeth-kursus for begyndere

I lørdags gik det så til med at Sif kom til Djævleøen og underviste i Lambeth-metoden.

I alt blev vi 8 deltagere, hjemme hos Jeanette, som friviligt lage hus og en masse kaffe til.
Vi startede alle sammen klokken 13, med små forsinkelser fra deltagere som havde lidt svært ved at finde stedet og fortsatte indtil vi var færdige :) Det vil sige ca 17.



Min søde veninde som også var med til kursuset - og som åbenbart mister tålmodighed rimlig hurtigt, fik designet sin helt egen kage, dog med sine egne gentagende ord om at "at det her *BIB* *BIB* er jeg ikke særlig god til" samtidig med hun spiste glasuren som ellers skulle sidde på kagen... Meeen dog lykkedes det hende til sidst at få en flot kage ud af det!

Mig selv? Jeg syntes det var ENORMT lærrigt, og svært at få det præsist! Heldigvis har de sidste 5 måneder jo gået med at sprøjte kanter på Othellokager og Jorbærkager, så jeg havde helt klart en fordel fra mange andre. Mern stadig ikke perfekt. Jeg glæder mig til næste kursus den 26. som er for øvede.

2 kommentarer:

  1. Tak! Jeg må have et bedre billede, men jeg glemte den desværre ude på arbejdet...

    SvarSlet