onsdag den 2. februar 2011

Blogleg...

Så det IGEN tid til en blogudfordring, hvorfor er det man aldrig bliver træt af det?
TRA LA LA.... Og denne gang fra Livet i Rebelsig.

8 ting som andre (måske) ikke ved om mig....

1. Jeg har ALTID bidt negle, lige meget hvor mange midler jeg har forsøgt med for at stoppe, har det endnu ikke kunne lade sig gøre, dog lykkedes det mig da jeg blev 9år at jeg stoppede med at bide negle på tæerne!

2. Jeg har altid drømt om at blive konditor, men syntes ikke at det var et særlig godt job, med hensyn til arbejdstider, jeg har mest travlt når alle andre skal holde fri + arbejdet i weekenderne. Derfor har der været mange andre muligheder igennem, maler, skiltemaler, ortopædist, diætist, urmager, guldsmed, autolaker…

3. Mine kollegaer er tit i tvivl om jeg er en kvinde; jeg elsker øl, jeg kan ikke multitaske, jeg er vild med biler og jeg bøvser højlydt.

4. Når jeg skal i byen, er jeg hysterisk med mit hår. Jeg fortrækker til enhver tid at mit hår sidder godt, end en flot makeup.

5. Jeg har omkring 30 kage/kogebøger, men jeg har aldrig fulgt en af deres opskrifter.

6. Jeg er en elendig shopper. Mine nyeste jeans købte jeg i 2007.

7. I min pas står der at jeg kun er 149 cm høj, selvom jeg i virkeligheden er 162.

8. Jeg snakker meget til mine hamstere, og jeg tror faktisk selv på de lytter til mig. Ikke at de forstår hvad jeg siger, men de kommer frem fra deres lille hus når de høre min stemme, og vil gerne ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar