mandag den 4. april 2011

KageKompagniets kagekonkurrence


KageKompagniet holdte kagekonkurrance....


Ihhh.... KAGE- konkurrance!! Helt deroppe ved Rungsted Kyst! Det var første gang jeg var tildet. Altså kun at se på... Jeg stillede ikke op, jeg havde ikke lige lyst, men måske næste år? Jeg fik i hvert fald lyst til det...!

- Mig selv i færd med at kigge på KageKompangiets udstillingskager -

Der var mange flotte kager, og den ene med flere detaljer end den anden. I alt var der 4 kategorier:
  • Øvede
  • Begynder
  • Børn
  • Smag
I "begynder" vandt denne flotte Disney prinsessekage.
Kagen er delt i 3, nederste del er Askepot, det midterste Snehvide og øverste Tornerose. Meget flot og detaljeret må jeg sige.



I den "øvede" vandt denne kage som er lavet af Birgitte Andersen. Som var andet år og vandt vandrepokalen. Smuk enkel kage, uden for meget voldsom pynt.




I kategorien "Børn" blev denne søde kage med padehatte på... Lavet af Benedicte 12 år



Vinder af kategorien "Smag" blev Bjørn Heerwagen som har sin kage herunder.
Jeg citer herved Kagekompagniet: "Bjørn havde lavet en lækker frisk kage med hindbær, fersken og mango :) "


Jeg måtte desværre gå tidligt, jeg havde ikke tålmodighed til alle de mennesker! Og jeg har det ikke så godt med store "asen-og-masen" skubben... Så jeg nåede ikke at se alle præmie overrækkelserne.. Øv! Men heldigvis kan jeg se det hele på facebook...

Hvis du vil se flere billeder kan du enten trykke HER som er mine billeder fra dagen, eller KageKompagniets facebook side, har også mange flotte billeder.

Er der nogen derude som kender Annette's og Bjørns blog? Så vil jeg nemlig meget gerne vide det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar