søndag den 24. juli 2011

Reserve hjul?

En lille 15 personers kage til Nick, som så er helt vild med Scania.
Jeg havde i starten lavet et sukker-logo af sprøjteglasur men det knækkede... Argh for helvede da også altså! Sådan var det også sidste gang jeg lavede noget for Karin, hvorfor altså! 


Og ikke nok med det, der skulle papaya mousse indeni, og det mislykkedes også helt op, først smagte den ikke af nok, så jeg tilføjede mere smag og så skilte den. HVORFOR? Det plejer ALDRIG af gå galt, jeg laver det idiotsikkert og har prøvet 100 vis af gange, med at lave mousse! 
Det var en ommer og igen med mousse igen, og fri mig vel om den ikke skilte IGEN! Arrrrgggghhhhhhh!
Fluks greb jeg mig selv i håret og besluttede at bøje mig i støvet (eller i den skitle mousse ) tog jeg telefonen og textede Karin om det var okay med mango mousse, for papaya-mousse-løbet var ligesom kørt, klokken var 22 om aften og at skaffe mere papaya på denne tid, var en smule vanskeligt!


Alt i alt, blev det en chokolade-creme med mango-mousse i stedet for papaya, og Scania logoet blev lavet i fondant. Nu lad os håbe de bliver glade igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar